niedziela, 25 grudnia 2011

Witam

Mój blog nie będzie wyróżniał się niczym nowym od innych blogów o modzie. Jak sama nazwa wskazuje słowo "vestidos" po polsku oznacza "sukienki", a wiec zajmę się tu o pisaniu o najnowszych trendach i osobach/zdjęciach/rzeczach którymi się inspiruje.

Tak na początek chciałabym wam pokazać w czy ostatnio się zakochałam: są to piękne buty potocznie nazywane "motocyklówki". Mi osobiście się bardzo podobają ale na pewno nie każdy będzie podzielał moje zdanie, znajdą się osoby które w życiu by ich nie założyły, ponieważ powiedzą że to są bardzo męskie buty i nie dodają nam kobiecości, ale moim zdaniem są bardzo sexy.







2 komentarze:

  1. świetne buty

    wiesz moze gdzie mozna kupic te buty z 3 zdjecia??

    OdpowiedzUsuń
  2. @arbuz
    jeśli dobrze mi wiadomo to tych butów nie ma już w sprzedaży, jest taki sam model ale z trochę ciemniejszymi ćwiekami. Buty te są z firmy ASH.

    www.ashfootwearusa.com/trash-black.html

    Co prawda nie są tanie ale podobno są bardzo wygodne i prawie niezniszczalne.

    OdpowiedzUsuń