piątek, 2 listopada 2012

Moje zmagania z waga zaczęły się 4 lata temu, gdy ważyłam 86kg co wtedy na 13-latkę było ogromną liczbą. W ciągu pół roku waga zeszła mi do 70 kg, czy -16kg. Byłam bardzo dumna z siebie, ale wtedy popadłam też w pierwsze stadium anoreksji, miałam bardzo rygorystyczną dietę:
- zero słodkości
- zero tłuszczy
- zero napojów gazowanych i soków
- zero kawy
- codziennie godzina na rowerku stacjonarnym (bardzo intensywny wysiłek)
- w najgorszym stadium robiłam nawet do 800 brzuszków dziennie
Moja dieta była ułożona tylko i wyłącznie przez mnie, i sądzę, że nie przekraczałą 800 ckal dziennie.
                                                                                         
                                                                                                                                                          c.d.n.





Chce być wysportowaną młodą kobieta znającą swoją wartość.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz