piątek, 2 listopada 2012

Zmiany

Oczywiście nie od dziś wiadomo, że wszystkie ubrania najlepiej wyglądają na szczupłych, zgrabnych i zadbanych ciałach oraz osobach. W tym momencie nie propaguje ani pro any ani pro mi, ponieważ nie o to mi chodzi, aby kobiety wyglądały jak chodzące kościotrupy. Może i wiele osób myśli, że jeśli modelka, która nosi rozmiar zero jest na  każdym kroku adorowana, to się grubo myli, ich zawód wymaga tego aby miały odpowiednie rozmiary i wymiary, bo zdaniem większości projektantów ubrania z wybiegów najlepiej prezentują się na modelkach, które maja tzw. chłopięca figurę. Myśląc teraz racjonalnie i stawiając się na miejscu mężczyzn, po co mu kobieta, która od szyi w dół, przypomina z figury jego samego. On poszukuje czegoś innego, czegoś czym może się zafascynować. Oczywiście jest też wiele zwolenników takiej figury.


Ja sama przeszłam długą drogę ze swoim ciałem, zawsze chciałam zbliżyć się do mojego wymarzonego "ideału", który może nie istnieje. Lecz w dzisiejszych czasach osoby szczupłe i zadbane często dostają wiele nowych możliwości, których osoba także dbająca o siebie lecz przy kości, nie dostanie.

Sama podziwiam osoby, które potrafią zaakceptować siebie takim jakim się urodził, lecz ja nie umiem i będę dążyć do wymarzonego celu czasami nawet po tzw. "trupach" i nie dopuszczam do siebie myśli, że mi się może nie udać, oczywiście będę miała wzloty oraz upadki, ale mi to doda tylko i wyłącznie dalszej motywacji. 

Trzymajcie za mnie kciuki, blog od dzisiaj zmienia postać, będzie on nadal o modzie, lecz także o zdrowym trybie życia, motywacji, thinspiracjach oraz ćwiczeniach, które pomogą uzyskać to co najlepsze w naszym ciele.

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz