środa, 7 listopada 2012

Day #4 and #5

Czwarty dzień był świetny, jestem z niego zadowolona w 90%.
Co do dzisiejszego dnia jest tak sobie, ale jeśli mam ocenić w tym momencie to 70%.


*************************************************************************************

Lubię uprawiać sport, lecz szybko mnie wszystko nudzi, cały czas potrzebuje zmiany. Drugim powodem, dla którego nie robię tego regularnie, to brak osoby towarzyszącej. Najlepiej jest z kimś innym, ponieważ nawzajem się motywujemy. Współczuje mojemu przyszłemu chłopakowi, zmuszę go do chodzenia ze mną na siłownie. Bo w związku nie tylko dziewczyna powinna o siebie dbać, nigdy nie dopuszczę do tego aby mój mąż w wieku 40 lat miał piwny "mięsień"

*************************************************************************************





Chce być wysportowaną, szczęśliwą, młodą kobieta znającą swoją wartość. Nigdy się nie poddaje, dążę do mojej wymyślonej perfekcji i realizuje swoje wszystkie plany. Nie osiadam na laurach, ponieważ zawsze jest coś do poprawy :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz