czwartek, 9 stycznia 2014

WIELKI COME BACK

Ojej ile to już czasu minęło od mojego poprzedniego posta, tak jak "ostatnio" pisałam o ćwiczeniach, zdrowiej diecie i o całym tym healthy lifestyle tak do dzisiaj się tego trzymam :D Jestem z tego bardzo zadowolona, chociaż miałam swoje osobiste wzloty i upadki.


Tak w skrócie napisze Wam co się u mnie działo przez ten prawie rok :D
Jem w miarę zdrowo (udowodnie Wam to w zdjęciach poniżej), ćwiczę też w miatę możliwości. Zostało mi już tylko 4 miesiące nauki w liceum. Sama nie wiem czy jestem z tego zadowolona czy nie, myślę, że potrzebuje tylko zmiany otoczenia, nowych znajomości. :D
Prowadzę dziennik i zapisuje tam wszystkie swoje posiłki, bez OSZUKIWANIA SIEBIE!!!! Polecam, bo jest to bardzo ważne przy redukcji.
Tak, tak moja wiedza na ten temat niezwykle się rozwinęła, tylko szkoda, że z innymi dziedzinami nauk tak nie jest :D

Także teraz zaczynam zupełnie nowy rozdział w moim życiu. Życzcie mi szczęscia, niesamowitej motywacji do działania, uśmiechu i optymistycznego spojrzenia na świat <3

A poniżej tak jak obiecałam kilka propozycji zdrowych, niesamowicie smacznych, wartosciowych i kolorowych posiłków. Polecam, smacznego!!!!

 Grejpfrut z bananem i winogrono. Bardzo kolorowo. Bomba witaminowa dla naszego organizmu w sam raz na mroźną zimę.

 Makaron pełnoziarnisty polany musem z truskawek wraz z jogurtem naturalnym.


 Zupa jagodowa z pełnoziarnistym makaronem


Placuszki otrębowe z własnej roboty dżemem brzoskwiniowym i mango.


Makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem, kukurydzą i kabanosami.


Dwie pomarańcze i banan, a Tyle radości i uśmiechu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz