sobota, 18 stycznia 2014

18.01.2014

Siemsonik!!!
Jest sobota i jako tak ją przeleniuchowałam, posprzątałam, byłam na zakupach, zrobiłam jedzonko, poćwiczylam i tak jakoś zleciało mi do 19.
Wczorajszego dnia baardzo potrzebowałam snu, więc położyłam się spać o godzinie 22, a wstałam o 9, wyspana i gotowa na nowy dzień.

Jadłospis:
 
18.01.2014
  • kawa
  • 3 wafle ryżowe z sałatką z makreli
  • pół brokuła z chilli, jogurtem naturalnym, serem mozzarella i żółtym
  • pół kostki sera białego z muesli
  • 2 kromki WASY z serem żółtym

I teraz jeszcze parzy mi się zielona herbatka oraz przed chwilą wleciał mi jeden cukierek, ale to potreningowy :)

Poruszam dzisiaj kwestię muesli, wszędzie się czyta, że jest taaakie bardzo zdrowe i odżywcze i owszem w tej kwestii się nie  mylą, tylko jeśli to muesli jest wykonane przez nas samych. Moje prezentuję się tak:
Na zdjęciu powyżej są:
- płatki owsiane
- płatki kukurydziane/ żytnie/ razowe
- płatki kakosa
- siemię lniane
- pestki dyni
- pestki słonecznika
- cynamon
- skórka pomarańczy
- oraz KUPCZE MUESLI
Tak właśnie dobrze przeczytaliście kupcze muesli, zawsze na podstawie tego kupczego robię swoję, czyli z tych 150g kupczego, tworzy mi się około 2 kg mojego własnego, które mi starcza na około miesiąc.

Do mojego dzisiejszego dodałam
-  orzechy włoskie
- orzechy ziemne
- rodzynki

Serdecznie polecam Wam robienie własnego muesli. Pychotka

Kilka przykładowych posiłków:

Kotlety sojowe z fasolką i ryżem brązowym
 
Makaron ze szpinakiem

Serek wiejski z brzoskwiniami i kakaem

Jogurt naturalny z muesli

Pieczony łosoś z ryżem 

Życzę smacznego!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz