wtorek, 21 stycznia 2014

First day!! Wish me luck!

Hello, hello, hello!!!

Mam cudowny humor dzisiaj, jest godzina 9:30, a ja jestem już po śniadanku, treningu, ugotowanym obiadku, prysznicu i za chwilkę lecę się szykować do szkoły. Uwielbiam mieć na 11 do szkoły!!! :D

Od dzisiaj koniec ze słodyczami, nie ma, jeśli chce mieć abs to muszę przestać podjadać słodkości ponieważ:



Więc na razie do końca lutego jest dietka, dietka i dietka!! :D Hahahahah jestem taaaak bardzo szczęśliwa.
Dzisiaj idę oglądać swoją studniówkę do kamerzysty, mam nadzieje, ze nie będzie mi widać moich majteczek. :D

Mam dla Was fajny przelicznik kuchenny, bardzo przydatny jeśli liczymy sobie ilość zjadanych przez nas kcal.
http://www.ilewazy.pl/przelicznik#przelicz/cukier/z/szklanka/ile/2/na/gram-lyzeczka-lyzka-sztuka
Teraz dieta nam już nie straszna. :D


Kawałek mojego dzisiejszego jadłospisu wyliczonego za pomocą powyższego kalkulatora.


  • jogurt naturlany 200g 120kal
  • muesli 30g 98kal
  • kasza jaglana 100g 99kcal
  • szpinak 50g 10kcal
  • kukurydza 50g 51kcal
  • pieczarki 15g 10kcal
  • jajko 90kcal
  • 2 wafle ryżowe 80kcal
  • szynką 50kcal

    Smacznego!! Miłego dnia życzę!!! <3 








     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz