czwartek, 16 stycznia 2014

Zima!!

Jejku jest piątek 17 stycznia, a czuję się jakby święta miały być  dosłownie za kilka dni, a to wszystko wina tego wszędzie obecnego śniegu. Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej jestem załamana, mogłoby w tym roku nie być w ogóle śniegu.

Właśnie zjadłam śniadanko (2 wafle ryżowe z pastą z makreli i ogórki z kurkumą) i popijam teraz kawką. Wczorajszy dzień był straszny, nie obyło się bez kilku wpadek, 2 cukierki....

Dzisiaj postaram się zrobić, aby ten dzień był zdecydowanie lepszy, chociaż wiem, że może być podobnie jak wczoraj, ale dzisiejszy późny wieczór będzie tylko dla mnie, zrelaksuję się, zrobię sobie maseczkę i w ogóle. Za chwileczkę jak skończę post, zrobię totalny rozgardiasz w pokoju, ponieważ nie wiem co na siebie założyć, a dzisiaj o 18 mam próbę poloneza w innej szkole i chce aby wszystkie nowe osoby przyjęły mnie miło, a jak powszechnie wiadomo wygląd to nasza wizytówka.

A teraz zostawiam Was z kilkoma motywacjami. <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz