środa, 15 stycznia 2014

Bad day :(

Jest godzina 8:00, a ja już jestem wkurzona na cały świat. Mam nadzieję, że ten dzien szybko mi zleci i położę się spać o 21 (marzenie).

Jestem właśnie po siadanku, jogurt naturalny z bananem i płatkami zbożowymi. Pychotkaaaa!! :D Polecam!!

Zaraz uciekam się malować i pędzę do szkoły, aby zagłębiać tajniki wiedzy przydatnych na maturze :(

Mam kilka ciekawych artykułów dla Was, jedna wielka skarbnica wiedzy polceam przeczytać, wszystko na temat zdrowego odżywiania i ćwiczeń. Dużo też jest na temat redukcji, więc pewnie 80% kobiet o tym marzy!! :D
http://superlinia.pl/artykuly,i,18818,sekrety_spalania_tluszczu

Drug artykuł jest na temat białka, które musimy spożywac w dużych ilościach, około 2g/1kg masy ciała.
http://www.ofeminin.pl/zdrowy-styl-zycia/tabela-produktow-wysokobialkowych-f80213.html

Uwielbiam wysportowane  i umięsnione kobiety i obiecuję Wam, że każdy kto podejmie taką walkę, prędzej czy później taki będzie.









Do usłyszenia mordeczki!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz